Trwa ładowanie...
Przejdź na
Merlot

Anna Lewandowska zdradza szczegóły wyprawy na Dominikanę. Spała W NAMIOCIE! Jednego żałuje (FOTO)

140
Podziel się:

Anna Lewandowska zdradziła szczegóły swojej wycieczki po Dominikanie. Okazuje się, że żonie piłkarza towarzyszyła grupa znajomych, a ona sama spała w namiocie. Trenerka podzieliła się również wnioskami z eskapady. Jednej rzeczy żałuje. Czego?

Anna Lewandowska zdradziła szczegóły dominikańskiej wyprawy (GETTY, Instagram)

Na początku sierpnia Anna Lewandowska niespodziewanie "zniknęła" z mediów społecznościowych. Dwutygodniowa przerwa w aktywności na platformach społecznościowych wywołała nie lada zamieszanie wśród internautów. Niektórzy fani byli zaniepokojeni losem trenerki. Z czasem okazało się, że żona Roberta wyruszyła na wyprawę, podczas której odcięła się od wirtualnego świata.

Anna wyruszyła ze znajomymi w podróż po Dominikanie. Panie chciały zobaczyć jak najwięcej w jak najkrótszym czasie.

Mój znajomy, który organizował już wiele takich wyjazdów, pomógł nam w zaplanowaniu wszystkiego. Chodziło o to, aby zobaczyć jak najwięcej w tak krótkim czasie. Przed wyjazdem zrobiliśmy listę miejsc, na których zależało nam, aby je zobaczyć i pod to stworzyłyśmy wstępny plan. Oczywiście na miejscu również spontanicznie uległ on zmianie - napisała na Instagramie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Paulina Krupińska o Annie Lewandowskiej. Mówi, dlaczego jest jej szkoda

Anna Lewandowska zdradziła szczegóły podróży po Dominikanie. Spała w namiocie

Lewandowska i Dec co jakiś czas zamieniały noclegownię. Było to jednak zamierzone i dobrze przemyślane...

Co 2-3 dni zmienialiśmy miejsce noclegu, aby zwiedzić jak najwięcej. Miejsca do spania też wybieraliśmy bardzo różnie i zdarzało się, że z dnia na dzień. Nie chodziło o cel podróży do konkretnego miejsca, a o samą podróż. Zatrzymywaliśmy się w wielu miejscach, nawet po drodze - dodała.

Okazuje się, że Anna nie zwiedzała Dominikany tylko z przyjaciółką. Dołączyła do nich lokalna ekipa.

Byliśmy z grupą przyjaciół. Tu akurat byliśmy ze znajomymi z Dominikany, którzy zabrali nas ze sobą. Ale raczej nie spotkacie tu turystów. Właśnie takie miejsca chcieliśmy zobaczyć najbardziej - napisała.

Ania i Ola spędziły nawet jedną noc w namiocie i choć padał deszcz, to wschód słońca wynagrodził im wszystko.

Obudzić się na szczycie góry po nocy w namiocie o 5:30 i obserwować wschód słońca... Coś pięknego. Takich momentów było więcej. Przyznam wam, że zdarzyło mi się kilka takich "magic" momentów, w których nawet się wzruszyłam - relacjonowała.

Przed podróżą trenerka spakowała wszystkie niezbędne rzeczy do dużego plecaka turystycznego. Jak się okazało, Lewandowska zabrała za dużo przedmiotów, czego później żałowała.

Sama byłam ciekawa, czy uda mi się to zrobić [spakować wszystko do plecaka - przyp. red.]. Wydawało mi się, że będzie to trudne, ale na tyle długiego dnia - jeden plecak - aż 70 l, więc całkiem pojemny. Po powrocie stwierdzam, że zabrałam nawet za dużo rzeczy. Większości z nich nie użyłam. Nie zwracałyśmy uwagi na to, jak jesteśmy ubrane, nie malowałyśmy się - podsumowała.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(140)
Jes
9 miesięcy temu
Ciekawe czy „po drodze” spotkały ochroniarzy z bronią na stacjach benzynowych, uzbrojonych w nocy Haitańczyków, biednych ludzi zaczepiających turystów - nie tylko AL gdzieś jeździ, więc szybko wydaje się, kiedy takie osoby „udają” podróż z plecakiem, a w istocie mają opiekę, organizatora i cała ekipę, która dba o to, żeby nie stało się jej nic i jej 70l plecakowi. Nie powielajcie, bo to nie takie proste jak ona pisze.
Pozdrawiam
Wyglada na to ze byl tam z nia tez profesjonalny kamerzysta, a nawet dron:)
Alejaja
"Zdażyło". Hahahaha. Ortografia byAnn 🤦‍♀️😅
Nuda
👎 i tak wiemy że międzyczasie poprawki "urody" były 😉
Justincase
9 miesięcy temu
Ona raczej śpi w lodówce.
Najnowsze komentarze (140)
Sama prawda
9 miesięcy temu
Kto bogatemu zabroni ona ma naprawdę szczęście ze może tak żyć bo nie jest żadnym wybitnym sportowcem ,żadna piosenkarką ani aktorka ,żadna prezenterka, w zasadzie nie osiągnęła nic to ze sprzedaje batony z nazwiskiem męża nie czyni ja nikim i to ze jest dietetyczka ,no cos musi robić zapewne kończąc studia na takim kierunku bez takiego nazwiska mógla by pomarzyć o takich wakacjach i domie za granica ,nie musiała brać kredytu zeby ruszyć z miejsca i otworzyć biznes wiec jakieś ryzyko ? Dlatego tyle oś ja nie lubo bo potrafi sie tylko chwalić i wygłaszając przy tym mądrości za każdym razem
wwwww
Przespala noc w namiocie, a obok do dyspozycji prysznic, jedzenie i cale zaplecze oraz ochrona do pilnowania. Infantylna do bolu. Co ona wie o spaniu pod namiotem.
....
9 miesięcy temu
Moje dzieciństwo upłynęło na nocowaniu pod namiotem w wakacje, ale nawet deszcz mnie zachwycał. Wszystko miało swój urok, a wschody słońca to jedne z najpiękniejszych momentów. Wiem o czym mówi mając na myśli 'magic momenty' - takie poczucie jedności z wszechświatem, maksymalny zachwyt naturą, piękno przyrody zapierające dech w piersiach, uczucie wolności, wiatr we włosach... Piękne wspomnienia.
Waga
Tez wrocilam z Karaibow pare dni temu. To nie jest latwy klimat, duzo komarow, bieda ktorej nie da sie nie widziec niestety chyba ze sie mieszka z zamknietych resortach —- wiec szacun ze Ann majac luxsusy zdecydowala sie na takie wakacje
gość
9 miesięcy temu
Be telefonu, ale z kamerą. Ta kobieta jest maksymalnie skupiona na sobie. Biedne te dziewczynki. Matka uwielbia robić z nimi zdjęcia dla lansu, a potem fru do niani ,czy babci.
BUAHAHAH
OCH ANN...
kak
I tak zostawic dzieci 🙄😥
kama
taaaa, spala w namiocie, już to widzę... i sama ten plecak cala drogę dźwigała...
S whats .
9 miesięcy temu
Widać że kocha bachate.Ale jest zbyt drętwa. Sorry.
Mem
Smutna kobieta... :(
Ines
9 miesięcy temu
Nie wiem co ona tam robiła i z kim ale na dodanym story gdzie przyniosła torcik dla Roberta to jej pocałunek był sztuczny, odgięła się od niego jakby nie chciała żeby ją przytulał, sami zobaczcie. Miała grymas twarzy a potem szybko zniknęła z widoku. Niech sobie żyją jak chcą ale mogliby nie robić szopki pod tytułem „tak bardzo się kochamy”.
Adam
Biedne bogate dziewczątko spało pod namiotem. A. Lewandowska odniosła sukces i powinna była zostać mentorką i ciągnąć do góry innych ludzi. Zamiast tego jest totalnie skupiona na sobie i wyskakuje z każdej lodówki. Nie macie jej dość?
Aga
9 miesięcy temu
70l na dwa tygodnie? Co ona tam miała? Miesiąc jeżdziłam po Azji mając 50l i to było za dużo..ponadto..tzw. Góra Czarownic, jazdy quadami po plażach Samany, wodospady, Saona to są miejsca typowo turystyczne.. ona naprawdę myśli, że my nie wiemy jak tam jest naprawdę... także...nie odkryła nic nowego. All inclusive jest z kolei pod Amerykanów. Po prostu najlepszy.
dana
To był ten wyjazd bez aparatów i telefonów. Całkowicie prywatny i bez pozowania z "nóżką".