Modowe marki nieustannie poszukują pomysłów na szokujące kampanie. W Polsce w temacie odważnych zdjęć na prowadzenie wysunął się ostatnio Łukasz Jemioł, który swoje bluzy z błędem gramatycznym postanowił promować przy pomocy nagich modelek.
Przypomnijmy: Nagie modelki reklamują... bluzy Jemioła
Amerykańska marka Eckhaus Latta, specjalizująca się w ulicznym stylu z wyższej półki, poszła jednak o krok dalej. Kampania jej nowej kolekcji przedstawia... ludzi uprawiających seks. Zdjęcia autorstwa artystki Heji Shin skupiają się zarówno na heteroseksualnych, jak i homoseksualnych parach, a główną rolę grają różne rodzaje stosunków seksualnych. Choć fragmenty przedstawiające genitalia modeli zostały zapikselowane, kampania jest jedną z najbardziej szokujących, jakie widzieliśmy.
Zobaczcie zdjęcia promujące ubrania Eckhaus Latta. Zachęcają do zakupów?