Joanna Horodyńska w zeszłym roku postanowiła "zaryzykować" i spróbować swoich sił jako projektantka mody. Celebrytka, znana z kontrowersyjnego stylu, nawiązała współpracę z marką SI-MI i wypuściła już dwie autorskie kolekcje. Ostatnia, _**Addicted to Lov**_e, nawiązująca estetyką do lat 80. bardzo przypadła do gustu polskim gwiazdom. W sukienkach projektu Horodyńskiej chodziły między innymi Patrycja Kazadi i Magda Mołek.
Zachęcona sukcesem stylistka w tym roku znów zaprojektowała kolekcję dla SI-MI. Tym razem jej motywem przewodnim jest falbana w oryginalnym, seksownym wydaniu oraz lateks - obecny na płaszczach, spodniach i gorsetowych pasach. Wiosenny klimat wprowadzają sukienki w kwiatki i pastelowe kolory.
Tak jak poprzednio, Joanna postanowiła samodzielnie wypromować kolekcję, pozując w swoich projektach do zdjęć w nowej kampanii reklamowej. Zobaczcie: