Włoski duet Dolce&Gabbana od kilku lat regularnie wzbudza emocje za sprawą kolejnych skandali. Projektanci, który od lat są zadeklarowanymi gejami, najpierw "zasłynęli" kontrowersyjnymi wypowiedziami na temat adopcji dzieci przez pary homoseksualne, czym oburzyli nawet Ewę Kopacz. Ostatnio było o nich z kolei głośno za sprawą wsparcia, jakiego udzielają Melanii Trump i desperackich prób wkupienia się w łaski młodszych pokoleń.
Zobacz: Kopacz krytykuje Dolce&Gabbana: "JESTEM OBURZONA tą wypowiedzią!"
Krewni gwiazd debiutują na wybiegu Dolce&Gabbana: brat Miley Cyrus, szwagier Pippy Middleton, syn Snoop Dogga... (ZDJĘCIA)
Projektanci najwyraźniej postanowili zignorować kierowane pod ich adresem zarzuty i zamiast tego skupić się na nowej grupie klientów: wpatrzonych w smartfony millennialsach. Dolce i Gabbana słusznie stwierdzili, że cel najłatwiej osiągnąć, angażując do pokazów i kampanii tzw. "influencerów", czyli osoby z jak największą liczbą obserwujących na Instagramie. Po sesji promującej wiosenną kolekcję, w której wystąpili synowie Jude'a Lawa, Pameli Anderson i Cindy Crawford, nadszedł czas na zdjęcia na sezon jesień/zima. Tym razem w kampanii wystąpiła między innymi Corinne Bishop (córka Jamiego Foxxa), księżniczka Maria-Olympia i Lady Amelia Windsor (córka hrabiego St Andrews). Jedną z nielicznych modelek z prawdziwego zdarzenia była Alessandra Garcia Lorido, reprezentująca grupę "plus size".
Zobaczcie arystokratki i "influencerki" w nowej kampanii Dolce&Gabbana. Zachęcają Was do zakupów?