Trwa sezon tygodni mody, w czasie którego odbywają się nie tylko te najbardziej prestiżowe imprezy - w Londynie, Paryżu czy Nowym Jorku - ale i mniejsze edycje, takie jak Mercedes Benz Fashion Week w Berlinie. W jego ramach zorganizowano również pokaz marki Marc Cain, marki której ambasadorkami w Polsce są Kamilla Baar i Jessica Mercedes. Szafiarka wybrała jednak, co chyba zrozumiałe, wybrała prezentację nowej kolekcji Chanel w Paryżu.
W stolicy Niemiec pojawiła się za to Joanna Horodyńska, która, jak to zazwyczaj bywa, wybrała na tę okazję oryginalną stylizację, składającą się z czarnej, krótkiej spódniczki, kraciastego płaszcza, służącej za bluzkę firanko-koronki z białymi kropkami, szpilek oraz torebki. Samo akcesorium od Gucci o koszt około 2,5 tysiąca złotych, płaszcz między 4 a 5 tysięcy, spódnica - kolejny tysiąc. Zakładając, że buty i "bluzka" mieszczą się w podobnym przedziale cenowym, ta stylizacja Joanny warta jest nawet 10 tysięcy złotych...
Widać?