Pozostawiając klasyczną elegancję daleko za plecami, XXI wiek na dobre ugościł stroje sportowe w codziennych stylizacjach, zarówno przeciętnego Kowalskiego, jak i postaci z pierwszych stron gazet. Naturalnie wygodny trend przerodził się w ogromne zyski dla firm zajmujących się produkcją takiej odzieży, jak Nike czy Adidas. Słynne "ptaszek" czy trzy paski są rozpoznawalne w niemal każdym miejscu na Ziemi, co przeważnie jest zasługą bezbłędnie trafionych kampanii marketingowych.
Do takich niestety nie należała reklama nowego modelu obuwia marki Adidas, która wybrała na twarz butów najmłodszą siostrę Kim Kardashian, Kylie Jenner. Tym samym firma znana ze wspierania największych nazwisk w sporcie, utożsamiła się z celebrytką, która mimo sporych finansowych sukcesów, nadal kojarzona jest z tanią telewizją typu reality.
Być może starając się zatrzeć unoszący się nad firmą celebrycki smrodek, Adidas postanowił zatrudnić do swej najnowszej kampanii topmodelkę, Karlie Kloss. Ulubienica Anny Wintour wije się na zdjęciach w obcisłych topach i legginsach, przy okazji prezentując sportowe dodatki z oferty nowego pracodawcy.
Zachęciła Was swoim "wysiłkiem" do zakupów?