Trwa ładowanie...
Przejdź na

Jennifer Lopez tuli się do narzeczonego w nowej kampanii

0
Podziel się:

Wystąpiła z ukochanym w reklamie okularów przeciwsłonecznych. Zachęcają Was do zakupu?

Jennifer Lopez tuli się do narzeczonego w nowej kampanii

Jennifer Lopez ma bardzo imponujący dorobek, ale od dwóch lat rozgłos zawdzięcza głównie medialnemu związkowi z Alexem Rodriguezem. Młodszy od niej o sześć lat baseballista pod koniec lat 90. mógł pochwalić się statusem jednego z najsłynniejszych sportowców w Stanach, a podpisany przez niego w 2000 roku kontrakt był wówczas najbardziej lukratywnym w historii baseballu. Niestety, w 2013 roku był "bohaterem" afery dopingowej, w związku z którą znacznie stracił na popularności.

Lopez i Rodriguez w trakcie dwuletniego związku wyrośli na "mistrzów ustawek", które obojgu zapewniają upragnione, stałe zainteresowanie mediów. Na początku marca postanowili przenieść swoje uczucie na nowy poziom i zaręczyli się. Wyreżyserowane, miłosne uniesienie, do którego doszło na plaży, zostało skrupulatnie udokumentowane w mediach społecznościowych i bardziej przypominało scenę z latynoskiej telenoweli niż sytuację w prawdziwym życiu.

Nie trzeba było długo czekać, by medialne zaręczyny pociągnęły za sobą lukratywne kontrakty reklamowe. W sieci właśnie ukazały się zdjęcia promujące kolekcję okularów przeciwsłonecznych Quay Australia z Lopez i Rodriguezem w roli "projektantów" oraz zakochanych modeli. Sesja została zrealizowana przez Sashę Samsonovą w Miami i przedstawia wystylizowaną parę w cieniu liści palmowych. Piosenkarka w rozmowie z producentem okularów nie kryła ekscytacji wspólnym zleceniem.

Współpraca z Alexem to dla mnie ogromny plus. On kocha okulary przeciwsłoneczne tak samo, jak ja - wyznała.

Zobaczcie Lopez i Rodrigueza we wspólnej kampanii. Zachęcają Was do zakupów?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)