Trwa ładowanie...
Przejdź na

Natalia Siwiec zachęca do "kurczakomanii" na ściance w markecie

0
Podziel się:

Zaprezentowała się w stylizacji z torebką Chanel za 16 tysięcy złotych. Jak wypadła?

Natalia Siwiec zachęca do "kurczakomanii" na ściance w markecie

Natalia Siwiec w czerwcu będzie świętować siódmą rocznicę "spontanicznego" zdjęcia z trybun meczu, które zapewniło jej tytuł nieoficjalnej "Miss Euro 2012" i rozpoczęło niepokojącą karierę. Planując medialną strategię, aspirująca celebrytka wyraźnie inspirowała się Kardashiankami i próbowała nawet zostać gwiazdą reality show. Niestety, program Enjoy The View, którego tytuł nawiązywał do jej tatuażu na wzgórku łonowym, nie przysporzył jej niczego poza powodami do wstydu.

Choć reality show okazało się klapą, wytrwałość i pozorny brak autorefleksji w kolejnych latach zapewniły Siwiec upragnioną sławę. Niestety, w przeciwieństwie do jej amerykańskich idolek, "polska Kardashianka" nie może liczyć na zainteresowanie topowych projektantów ani okładki Vogue'a. O tym, jak wyglądają jej typowe służbowe obowiązki, w sobotę mogli przekonać się klienci marketu na warszawskim Gocławiu, w którym Siwiec pojawiła się jako twarz akcji "kurczakomania".

35-latka z okazji chałtury w praskim markecie zaprezentowała się w wyluzowanej, weekendowej stylizacji. Do białych spodenek do kolan dobrała beżową bluzkę i brązową, skórzaną kurtkę. Całość uzupełniały dopasowane kolorystycznie dodatki: zamszowe szpilki i kosmetyczka Chanel za 16 tysięcy złotych. Tak wystylizowana, Siwiec cierpliwie pozowała z napisem promującym akcję promocyjną oraz Wielkim Ptakiem z Ulicy Sezamkowej.

Zobaczcie, jak Siwiec wypełniała służbowe obowiązki na ściance w markecie. Dacie się skusić na "kurczakomanię"?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)