Trwa ładowanie...
Przejdź na

Doda na szczycie! Cichopek leci w dół! NARESZCIE?

0
Podziel się:

Prasa znudziła się "fenomenem" Pyzy?

Doda na szczycie! Cichopek leci w dół! NARESZCIE?

Nasz comiesięczny ranking najczęściej opisywanych w prasie gwiazd po raz kolejny otwiera Doda. To o niej w kwietniu czytaliśmy najczęściej - ma na koncie aż 328 publikacji prasowych. Gdyby musiała zapłacić za całe poświęcone jej w gazetach miejsce, rachunek wyniósłby ponad 10 milionów złotych! To tyle ile w rok wyciąga firma Sparrow z banku - poważna suma.

Chociaż pierwsze miejsce od kilku miesięcy jest niezmienne i niezagrożone, na pozostałych sporo zmian. Po pierwsze, na drugim niespodziewanie znalazła się Krystyna Janda, głównie za sprawą premiery nowego filmu z jej udziałem, Tataraku. Uznana aktorka mocno przegoniła serialową gwiazdkę - Kasia Cichopek spadła z 2. aż na 8. miejsce, ze 111 artykułami na swój temat. To chyba początek końca.

W czołówce znalazła się też Edzia Górniak i jej problemy rodzinne - 3. miejsce i 208 publikacji. Na 4. i 6. znaleźli się oddzielne Tomasz i Hania Lis, z odpowiednio 143 i 124 artykułami. W porównaniu z ubiegłym miesiącem najwięcej stracił Kuba Wojewódzki - nikogo nie pobił, nikogo nie obraził, więc napisano o nim "zaledwie" 97 razy.

Oto pełna lista:

  1. Dorota Rabczewska - 328 artykułów, wartość: 10 742 797,46 zł
  2. Krystyna Janda - 282 artykułów, wartość: 8 212 315,02 zł
  3. Edyta Górniak - 208 artykułów, wartość: 5 226 316,61 zł
  4. Tomasz Lis - 143 artykułów, wartość: 4 172 850,48 zł
  5. Maryla Rodowicz - 137 artykułów, wartość: 3 075 003,34 zł
  6. Hanna Smoktunowicz - 124 artykułów, wartość: 2 597 840,88 zł
  7. Justyna Steczkowska - 112 artykułów, wartość: 4 945 688,40 zł
  8. Katarzyna Cichopek - 111 artykułów, wartość: 5 142 497,31 zł
  9. Monika Olejnik - 111 artykułów, wartość: 3 197 938,79 zł
  10. Kuba Wojewódzki - 97 artykułów, wartość: 4 414 913,04 zł

(Ranking przygotowała dla nas firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.)

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)