Trend na przełamywanie tabu w modzie trwa. Mieliśmy już modelki w rozmiarze XXL, transwestytę przebranego za ikony wybiegów, teraz przyszedł czas na prezentowanie w kampaniach osób niepełnosprawnych. Amerykańska fotografka Holly Norris zrealizowała sesję zdjęciową, w której główną rolę odgrywa Jes Sachse - kobieta o wyraźnym upośledzeniu ruchowym. Stylistyka fotografii nawiązuje do znanej w USA marki odzieżowej _**American Apparel**_, mając dzięki temu zwrócić uwagę na problemy osób niepełnosprawnych.
Chore kobiety pozostają niezauważone nie tylko w reklamach AA, ale także w całym świecie popularnej kultury - tłumaczy swoją decyzję autorka zdjęć.
Zobacz całą sesję: Kampania reklamowa z... kaleką modelką! (ZDJĘCIA)
Jak myślicie, czy to dobry pomysł na "promowanie tolerancji"? I jakie granice zostały jeszcze do przełamania? Aż boimy się zgadywać.