Trwa ładowanie...
Przejdź na

Wojewódzki jak Radio Maryja!

0
Podziel się:

"Kuba Wojewódzki jest w Polsce marką niszową. Wzbudza dość niski szacunek."

Wojewódzki jak Radio Maryja!

Kuba Wojewódzki ma grono wiernych fanów. Czy udało mu się jednak przegryźć do pierwszej ligi? Według badań przeprowadzonych przez Young&Rubicam Brands - nie. Kuba nie znalazł się na liście najpopularniejszych polskich marek. Ludzie bardziej od niego cenią między innymi Grażynę Torbicką, Roberta Kubicę, Knorra, Pur czy... soczek Kubuś - pisze Hotmoney.pl.

Kuba Wojewódzki jest w Polsce marką niszową, podobnie jak Radio Maryja. Wojewódzki jako marka ma bardzo wysoką wyróżnialność ze względu na odmienność i śmiałość w poglądach, a przy tym dość niski szacunek - czytamy w artykule.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)