Wczoraj wieczorem Telewizja Polska zaprezentowała swoją ramówkę na nadchodzący, jesienny sezon. Stacja stanęła przed trudnym zadaniem, bo dwa tygodnie temu propozycje programowe przedstawił TVN, który zadbał o wyeksponowanie swoich największych gwiazd.
Bez wątpienia dwiema największymi gwiazdami wczorajszej konferencji były Edyta Górniak, promująca kolejny sezon The Voice, i Małgorzata Kożuchowska, reklamująca Rodzinkę. Obydwie zdecydowały się na odświeżenie wizerunku: Edyta pokazała się w oryginalnej sukience z motywem kosmosu, a jej fryzura była chyba inspirowana rolą elfa, w którego wcieliła się w spocie promującym nowe The Voice. Górniak ubrała się w butiku Moliera 2 i wydała na swoją stylizację 15 tysięcy złotych. Na krótkie cięcie postawiła z kolei Kożuchowska, która pozowała do zdjęć w fioletowej bluzce i szerokich, błyszczących spodniach.
Która wypadła lepiej?