Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Kampania była dla mnie śmieszna i zabawna, było dużo frajdy!"

19
Podziel się:

Ile Maffashion zarobiła na "kradzieży" swojego telefonu?

"Kampania była dla mnie śmieszna i zabawna, było dużo frajdy!"

Kilka tygodni temu Maffahion zwróciła się do swoich fanów z apelem, by pomogli jej szukać markowego telefonu. Szafiarka rzekomo go zgubiła lub została okradziona. Cała sprawa okazała się jednak sprytną kampania marketingową jednej z sieci telefonii komórkowej, która promowała swoją usługę. Kuczyńska nie widzi w tej kampanii niczego złego:

Kampania była dla mnie śmieszna, zabawna, przyniosła mi dużo frajdy - mówi. Myślę, że wyszłam z tego obronną ręką. Reklama nawiązywała do tego, co działo się ostatnio w show biznesie, to znaczy do wykradania zdjęć gwiazd. Kampania nawiązuje do tego, by trzymać swoje telefony i uważać, co się na nich pojawia.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(19)
gość
10 lat temu
A dla mnie ona traci przez te akcje wiarygodnosc, co innego w przypadku aktora, piosenkarza, oni nie prowadza blogow i oni przez slowo pisane nie buduja sobie zaufania tylko przez to co robia. A ona bazujac na komunikacji poprzez bloga robi sie odpychajaca, bo czlowiek traci juz rachube gdzie jest 'true story' a gdzie kampania.
gość
10 lat temu
Super akcja bo kasa sie zgadza. Przyjdzie co do czego i bedzie potrzebowac naprawde pomocy to machna ludzie na nia reka podejzewajac kolejna kampanie...
gość
10 lat temu
juz bez przesady.. zeby tak sie sprzedawac?! no mafaszyn, pomysl chociaż raz
gość
10 lat temu
Lewandowskiej jedzie spod skrzydla
gość
10 lat temu
Lewandowskiej jedzie spod skrzydla
Najnowsze komentarze (19)
gość
10 lat temu
Ona tylko ładna jest na zdjęciach
gość
10 lat temu
AKCJA MOZE I FAJNA ALE MAFF NA ZYWO WYGLADA DUZO GORZEJ NIZ NA ZDJECIACH
gość
10 lat temu
nie lubie szafiar, ale ona mi sie wydaje najmniej irytująca
gość
10 lat temu
Dla mnie tą akcją pokazała, że mogłaby się sprzedać wiele razy bardziej, a fajnie selekcjonuje swoje współprace. Dla mnie brawo.
gość
10 lat temu
A dla mnie ona traci przez te akcje wiarygodnosc, co innego w przypadku aktora, piosenkarza, oni nie prowadza blogow i oni przez slowo pisane nie buduja sobie zaufania tylko przez to co robia. A ona bazujac na komunikacji poprzez bloga robi sie odpychajaca, bo czlowiek traci juz rachube gdzie jest 'true story' a gdzie kampania.
gość
10 lat temu
Super akcja bo kasa sie zgadza. Przyjdzie co do czego i bedzie potrzebowac naprawde pomocy to machna ludzie na nia reka podejzewajac kolejna kampanie...
gość
10 lat temu
Maff pyza szkielet !!!!
gość
10 lat temu
ładna tu
gość
10 lat temu
lol, nawet umie kilka mądrych słów
gość
10 lat temu
Średnio ja lubiłam, a po tej akcji ma małego plusa, ze nie ciśnie drewnianego product placement jak jej kolezanki po fachu. Wole to niż reklamę wprost. Czekam na kolejne zaskakujące akcje. Nie zawiedź mnie
gość
10 lat temu
nareszcie mamy kampanie jak na zachodzie i tym się jarajcie ludzie zamiast hejtowac XD
gość
10 lat temu
jak dla mnie fajna wyważona odpowiedź dobrze pointująca cały ten zamęt jaki się zrobił wokół akcji
gość
10 lat temu
Wiecej luzu. Daliśmy sie nabrać i nie mamy jak sie przyznać, ze tak było. Fajna akcja.
gość
10 lat temu
wyładniała i lepiej już mówi do kamery :p