Nie da się nie zauważyć, że modeling od jakiegoś czasu cieszy się wśród dzieci znanych rodziców wyjątkową popularnością. Nepotyzm w świecie mody zaprowadził na wybiegi zarówno dziewczyny z ewidentnymi predyspozycjami, jak i te, które jeszcze kilka lat temu nie miałyby szans na kontrakt z agencją.
Z biegiem lat pociechy gwiazd coraz szybciej nawiązują "romans" ze światem mody, o czym świadczyć może między innymi kiełkująca kariera zaledwie 9-letniej Blue Ivy, córki Beyonce. Do grona młodocianych modelek ze sławnymi mamami dołączyła właśnie pociecha Mariah Carey, 10-letnia Monroe Cannon, która jest owocem związku piosenkarki z Nickiem Cannonem. Małżeństwo artystki i młodszego o 10 lat rapera rozpadło się w 2014 roku.
Jako że 10 lat to zdaniem wielu prominentów idealny wiek na rozpoczęcie kariery w branży rozrywkowej, Mariah wyraziła właśnie zgodę na udział pociechy w kampanii marki dla dzieci OshKosh B'Gosh. Dziewczynka wcieliła się w spocie w rolę swojej rodzicielki, gdy ta była jeszcze dzieckiem. W wydanym oświadczeniu 51-letnia diwa wyjawiła, że zezwoliła na angaż córki w reklamie, gdyż podoba jej się przekaz, jaki za sobą niesie.
Jako mała dziewczynka byłam zdeterminowana do tego, by realizować swoje marzenia – powiedziała Carey. Teraz sprawia mi mnóstwo radości, gdy widzę, jak moje dzieci spełniają marzenia, które drzemią w ich sercach. Zrobiliśmy tę kampanię, ponieważ jest to przesłanie zachęcające dzieci do wiary we własne marzenia i wyznaczania własnej ścieżki.
Zobaczcie, jak wypadła 10-letnia córka Mariah Carey w roli modelki. Dostrzegacie w niej potencjał?