Meg Ryan, ikona komedii romantycznych, przez lata uchodziła za wzór piękna. Jej kariera rozpoczęła się w latach 80., a filmy takie jak "Kiedy Harry poznał Sally" i "Masz wiadomość", "Miasto aniołów" i "Bezsenność w Seattle" zapewniły jej niezatarte miejsce w historii kina.
Z biegiem czasu jednak to zmiany w jej życiu osobistym i wyglądzie stały się tematem, który zaczęły rozgrzewać media. Od lat 2000. aktorka eksperymentowała z zabiegami estetycznymi, co miało wpływ zarówno na jej wygląd, jak i na sposób, w jaki była postrzegana przez publiczność. Wiele razy zarzucano jej, że poddała się licznym operacjom plastycznym, które zmieniały jej charakterystyczny wizerunek. Aktorka część tych zmian tłumaczyła strategiami zawodowymi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Ostatnio Meg Ryan i Billy Crystal pojawili się w kampanii reklamowej jednej z firm produkujących majonez, by odtworzyć kultową scenę z "Kiedy Harry poznał Sally". W tym celu odwiedzili nawet tę samą nowojorską restaurację, w której kręcono pamiętną scenę. Patrząc na kadry z filmu, trudno uwierzyć, że od jego premiery minęło już ponad 30 lat.
Billy Crystal i Meg Ryan połączyli siły, by wystąpić w reklamie, którą zobaczymy podczas Super Bowl. Wrócili do Katz's Deli na Dolnym Manhattanie w Nowym Jorku po raz pierwszy od premiery komedii romantycznej "Kiedy Harry poznał Sally" z 1989 roku - czytamy pod materiałem wideo.
Jak wam się podoba końcowy efekt?