Katarzyna Pakosińska oraz członkowie zespołu Poparzeni Kawą Trzy wydali oświadczenie, w którym oskarżyli firmy podające się za organizatorów ich występów o sprzedaż biletów na musical "Okrutna, zła i podła" bez zgody artystów.
W internecie za pośrednictwem wyspecjalizowanych portali sprzedawane są bilety na musical "Okrutna, zła i podła" w wykonaniu Katarzyny Pakosińskiej i Poparzonych Kawą Trzy w terminach styczeń – marzec 2025. (...) W 2024 r. zostały sprzedane bilety na ten sam musical w miastach 07.11 Wrocław i 08.11 Zabrze, gdzie odwołano spektakl i obiecano podanie nowego terminu w ciągu miesiąca, nie dotrzymując słowa. Informujemy, że nie jesteśmy organizatorami tego spektaklu, a firmy, które określiły się jako organizator i sprzedają bilety, nie mają naszej zgody, nie mają naszego pełnomocnictwa ani podpisanej z nami umowy. Jedynymi właścicielami i wykonawcami spektaklu jesteśmy my - czytamy w oświadczeniu na Facebooku zespołu.
ZOBACZ: Rozpromieniona Katarzyna Pakosińska posyła szerokie uśmiechy na benefisie Bohdana Łazuki. Klasa?
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Afera wokół występów Pakosińskiej i Poparzeni Kawą Trzy. Organizator reaguje
Na prośbę redakcji Plejady, z zarzutami artystów skonfrontował się Prezes 92Music, Jędrzej Krajewski, twierdząc, że są one niezgodne z prawdą. Podkreślił, że sprzedaż biletów odbywała się za pełną zgodą Poparzonych Kawą Trzy, co ma potwierdzać dokumentacja, w tym korespondencja e-mailowa.
W związku z zamieszczeniem na profilach w serwisach społecznościowych "Instagram" oraz "Facebook" należących do Poparzeni Kawą Trzy Sp. z o.o. informacji niezgodnych z prawdą, które godzą w dobre imię 92MUSIC Sp. z o.o., jako Prezes Zarządu niniejszej Spółki składam następujące oświadczenie. Wszelka sprzedaż realizowana na rzecz Poparzeni Kawą Trzy Sp. z o.o. odbywała się za ich pełną wiedzą i zgodą, co znajduje potwierdzenie w posiadanej przez 92MUSIC Sp. z o.o. dokumentacji, w szczególności w korespondencji e-mailowej - czytamy w oświadczeniu.
Krajewski zaznaczył, że widzowie, którzy nie mogli uczestniczyć w odwołanych koncertach, otrzymali lub otrzymają zwrot pieniędzy z konkretnego punktu dystrybucji biletów. Dodał, że 92MUSIC otrzymuje środki ze sprzedaży wejściówek dopiero po zrealizowanym wydarzeniu. W związku z rzekomo utrudnionym kontaktem z przedstawicielami zespołu Poparzeni Kawą Trzy, Krajewski zapowiedział podjęcie kroków prawnych w celu ochrony dobrego imienia spółki 92MUSIC.
Mając na uwadze powyższe, 92MUSIC Sp. z o.o., działając za pośrednictwem kancelarii prawnej, zmuszona została do skierowania do Poparzeni Kawą Trzy Sp. z o.o. wezwania do zaniechania działań naruszających dobra osobiste naszej Spółki. Wezwanie spotkało się z brakiem reakcji, dlatego też Spółka podejmie kroki zmierzające do ochrony swoich praw na drodze postępowania sądowego. Stanowisko naszej Spółki jest ostateczne i nie zamierzamy dalej brać udziału w sztucznie tworzonych skandalach, mających jedynie na celu uzyskanie rozgłosu dla Poparzeni Kawą Trzy sp. z o.o - skwitowano w oświadczeniu.
ZOBACZ TEŻ: Katarzyna Pakosińska zdradza sekret swojej szczupłej sylwetki. Artystka odstawiła tylko jeden produkt