Agnieszka Hyży znana jest głównie z roli dziennikarki i prezenterki telewizyjnej. Celebrytka od lat związana jest z Polsatem, w którym prowadzi programy rozrywkowe. Jednak odkąd na świecie pojawiło się jej drugie dziecko, ograniczyła swoją obecność w świecie show biznesu. Teraz zaś Hyży wcieliła się w nową, zupełnie inną rolę.
Celebrytka często powtarza, że każde nowe wyzwanie zawodowe to dla niej wielka radość. Ostatnio można ją było spotkać na planie spotu kręconego dla marki Clochee, polskiego producenta kosmetyków naturalnych. Tym razem Agnieszka Hyży nie pojawiła się na pierwszym planie, znalazła się za to po drugiej stronie kamery, wcielając się w rolę "rzeczniczki miłości".
Obecnie świat potrzebuje miłości w każdej jej formie i postaci. Nie będziemy potrafili dzielić się tą miłością, dopóki nie znajdziemy jej w sobie. Kochając siebie, dostrzegając w sobie piękno, będziemy potrafili patrzeć tak samo na drugiego człowieka - mówi Hyży.
Agnieszka Hyży zdecydowała się na wyprodukowanie spotu dla marki kosmetycznej, ponieważ, jak sama mówi, docenia i lubi pracować z ludźmi, którym zależy na wartościowym przekazie. A pod #pielęgnujmiłość, kryje się znaczniej więcej niż hasło nowej kampanii.
Tym razem w roli producenta, z fantastycznym teamem u boku, udało stworzyć się piękny obrazek z wyjątkową historią na pierwszym planie. Niech "frunie" w świat! - napisała Hyży, publikując w sieci swój pierwszy spot.