Nie od dziś wiadomo, że małżeństwa często mają w show biznesie większą siłę przebicia niż jednostki. Tak już po prostu jest. Ludzie bardziej ufają z zakupowymi wyborami osobom w stałych związkach, co bezlitośnie wykorzystują zresztą reklamodawcy. Za najświeższy przykład tego zjawiska może posłużyć nowa "inicjatywa" Grzegorza i Agnieszki Hyży. Ni stąd, ni zowąd piosenkarz i prezenterka telewizyjna stali się "projektantami" oprawek do okularów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Agnieszka i Grzegorz Hyży inspirowali się Bradem i Angeliną?
Nie jesteśmy w stanie ustalić, kto odpowiadał za powstanie nazwy kolekcji (producent czy nasze gwiazdy), jednak docenić należy zastosowaną w tym przypadku intertekstualność. Czytając "MR&MRS Hyży", trudno nie sięgnąć pamięcią do słynnego filmu "Mr. & Mrs. Smith", który dał początek wielkiej namiętności między Bradem Pittem i Angeliną Jolie. Może gdyby mocno przymrużyć oczy, to dałoby się Hyżych pomylić z Brangeliną? Nie nam oceniać.
Przypomnijmy: Maja Hyży o obecności Agnieszki Hyży na komunii jej synów: "Chyba przyszła NIE W SOSIE"
Koncert Grzegorza Hyżego na promocji optyka
Choć w branży optycznej trudno tak naprawdę wynaleźć jakąś nowość, to i tak już na pierwszy rzut oka widać, że Agnieszka i Grzegorz włożyli w promocję oprawek całe serce. Podczas promocyjnego eventu celebrytka dynamicznie przymierzała okulary na ściance, przy okazji prezentując przed kamerami śnieżnobiały uśmiech. Jej druga połówka dała natomiast całe muzyczne show z instrumentalną oprawą na żywo. Podsumowując - premiera z prawdziwego zdarzenia.
Marzą Wam się oprawki by MR&MRS Hyży?