Istniejąca od ponad 50 lat marka Covergirl do tej pory kojarzona była ze współpracą ze znanymi gwiazdami i dość przewidywalnymi kampaniami reklamowymi. W tym roku amerykańskie imperium zaskoczyło jednak swoje klientki nietypową decyzją. Marka najpierw zaangażowała do swojej kampanii malującego się chłopaka, a teraz ogłosiła, że jej nową ambasadorką zostanie muzułmańska blogerka.
Nura Afia jest makijażystką, która słynie ze swoich tutoriali na YouTube. Kanał 23-latki śledzi ponad 200 tysięcy osób, a na Instagramie obserwuje ją ponad 300 tysięcy. Znakiem rozpoznawczym Nury jest fakt, że blogerka nie rozstaje się z hidżabem, a w niektórych filmikach prezentuje nawet, jak go efektownie wystylizować.
Rozpoczynając współpracę z Covergirl, Nura dołączyła do grona ambasadorów, do których należy już Sofia Vergara i Katy Perry. W ramach kampanii blogerka wystąpi w reklamach telewizyjnych i pojawi się na billboardzie na nowojorskim Times Square.