Od kiedy trzy lata temu Emily Ratajkowski rozebrała się w teledysku Robine'a Thicke, stara się nieustannie podtrzymywać zainteresowanie swoją osobą. Dzięki odważnym zdjęciom szybko stała się gwiazdą Instagrama i rozbieranych sesji w magazynach. Jej modelingowa strategia okazała się całkiem skuteczna i niedawno celebrytce udało się - już po raz drugi - pojawić na okładce Vogue'a.
Najwidoczniej projektanci dostrzegli w Ratajkowski potencjał nie tylko do rozbieranych sesji. Modelka wystąpiła właśnie w kampanii reklamowej marki TwinSet, promując jej najnowszą kolekcję. Na zdjęciach, do których zapozowała z Sashą Pivovarovą, Ratajkowski wygina się przy samochodzie w stylizacjach boho.
Zobaczcie:
,
Zobacz także: Ratajkowski, Hudson i Cooper na sekretnym koncercie Guns'n'Roses w Los Angeles!
Zobacz także: Zobacz też:
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.