Choć Zenek Martyniuk wraz z zespołem Akcent jest aktywny na polskiej scenie muzycznej od 20 lat, w ostatnim czasie jego popularność znacznie wzrosła. Wszystko za sprawą promocji Telewizji Polskiej, która załatwiła wokaliście występ z Marylą Rodowicz na Sylwestrze z Dwójką. Ich wspólne wykonanie piosenki Przez twe oczy zielone stało się hitem Internetu. Jacek Kurski postanowił również zorganizować galę z okazji 25-lecia disco polo, którą główną gwiazdą będzie Martyniuk.
Przypomnijmy: TVP zorganizuje galę… 25-LECIA DISCO POLO. Kurski: "Trzeba skończyć z pruderią i hipokryzją"
Zenek postanowił wykorzystać rosnącą popularność i "użyczył" swojego wizerunku napojowi energetycznemu. "Zenek Energy Drink" można już kupić w sklepach, i, jak tłumaczy producent, napój "powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku".
Napój ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki disco polo, w której Zenon Martyniuk dzięki swojej ponad 25 letniej karierze muzycznej został okrzyknięty Królem - pisze na swojej stronie producent.
Kupicie?