PornHub, największy na świecie serwis z treściami pornograficznymi, zawsze zaskakiwał pomysłowością. Niedawno przygotował spot świąteczny, w którym członkowie rodziny w bożonarodzeniowej atmosferze obdarowywali się... abonamentem portalu. Głośno było też o pomyśle Pornhuba, by nakręcić pierwszy film dla dorosłych w kosmosie.
Zobacz: Lewandowski jednym z najczęściej wyszukiwanych piłkarzy na... PornHubie! ZOBACZCIE CAŁY RANKING!
Internetowy potentat zauważył, że głównym źródłem wiedzy o seksie stają się filmy pornograficzne. Alarmujące doniesienia psychologów i lekarzy postanowiono przekuć na marketingowy sukces tworząc... "Centrum Edukacji Seksualnej Pornhub". Przedsięwzięciu towarzyszy nadzieja, że będzie to miało dobroczynny wpływ na ponad 70 milionów użytkowników dziennie (!), którzy korzystają z zasobów portalu. Serwis chce edukować na temat zapobiegania chorobom wenerycznym, bezpiecznego seksu, a nawet doskonalenia relacji w związkach.
Chcemy dostarczyć ludziom jak najbardziej wiarygodne informacje i oszczędzić im samodzielnego przegrzebywania się przez Internet - tłumaczy wiceprezes serwisu, Corey Price.
Czy trochę na to nie za późno?