Choć Pamela Anderson już dawno zdecydowała się na zmniejszenie biustu z miseczki G do C, nadal uznawana jest za symbol seksu z plakatów w warsztatach samochodowych. Pamela, która w tym roku kończy 50 lat, doczekała się kilku następczyń równie chętnie eksponujących silikonowe biusty. Ona sama stwierdziła więc, że czas na zmianę stylu:
Nie da się jednak ukryć, że Pamela najlepiej odnajduje się w tematyce związanej z erotyką. Współautorka jednej z najsłynniejszych seks-taśm w historii show biznesu została ostatnią twarzą firmy Coco de Mar, produkującej gadżety i bieliznę erotyczną.
Do Internetu trafiła właśnie reklama z udziałem Pameli. W walentynkowym spocie modelka samotnie wraca do domu, włącza nastrojową muzykę, zakłada seksowną bieliznę i… wyciąga z pudełka wibrator. Anderson przekonuje, że "nikt nie zna Cię lepiej niż Ty sam".
Zobaczcie zdjęcia. Przekonała Was do zakupów?