Dorota Wellman zgodziła się na udział w cyklu reklam Lidla w lipcu 2015 roku. Na występach w spotach reklamowych zarobiła milion złotych, który jak deklarowała - przekazała na cele charytatywne.
Choć reklamy z dziennikarką cieszyły się sporą popularnością, Lidl postanowił promować nowe twarze i do współpracy zaprosił blogerkę kulinarną Darię Ładochę, która obecnie walczy o popularność w show biznesie w programie Agent - Gwiazdy.
Ładocha ma 34 lata i określa siebie mianem "trenerki kulinarnej" z zakresu kuchni tajskiej. Od kilku lat prowadzi kącik kulinarny w Dzień Dobry TVN, wydała też trzy książki kulinarne. Prywatnie jest matką dwóch córek i "pasjonatką podróży". Choć Daria nie należy do najbardziej znanych autorytetów kulinarnych, właśnie przyjęła propozycję udziału w kampanii reklamowej Lidla. Razem z Karolem Okrasą będzie prezentować swoje dania i konfrontować je ze sobą. Jak informuje rzecznik prasowy dyskontu, w najnowszej kampanii Tradycyjnie czy Nowocześnie Okrasa ma być symbolem kuchni tradycyjnej, a nowa ambasadorka ma symbolizować nowoczesność.
Według marketingowców Lidla, 34-letnia blogerka ma promować produkty "bio" i "eko" oraz pomóc klientom odnaleźć się w "dynamicznie zmieniającej się kuchni".
Lidl jest dla wszystkich. Założenie mamy takie, żeby każdy klient mógł o nas zrobić komplementarne zakupy - tłumaczy w rozmowie z Faktem manager Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz. Oczywiście Daria jest odpowiedzią na te najnowsze trendy, które bombardują nas z każdej strony. Zewsząd słyszymy o produktach bez glutenu i bez laktozy czy o żywności bio i eko. Chodzi o to, żeby pomóc klientom odnaleźć się w tej dynamicznie zmieniającej się kuchni. Z drugiej strony nadal mamy w swoich szeregach Karola, dla tych, który lubią polską, tradycyjną kuchnię.
Będzie lepsza od Wellman?