Firma jubilerska W. Kruk od kilku lat współpracuje z celebrytkami, które nie tylko reklamują biżuterię firmy, lecz także "projektują" własne kolekcje. Dwa lata temu Kinga Rusin promowała damskie sygnety, zaś w zeszłym roku Alicja Bachleda-Curuś zaprojektowała kolekcję Eos, z motywem przewodnim węża i liścia paproci. W tym roku twarzą firmy zostanie Martyna Wojciechowska. W swojej kolekcji wykorzystała motyw jastrzębia.
Jastrząb łączy w sobie ciekawość świata, piękno, niezależność i zdolność szybkiego podrywania się do lotu, jest niczym nieograniczony, a poza tym cierpliwy i wytrwały, czyli trochę jak ja - wyjaśnia Wojciechowska w Super Expressie. Skrzydła są metaforą wolności. Można je w życiu rozwinąć, by osiągnąć niezwykłe rzeczy. Dla mnie wolność to stan umysłu, możliwość wyboru i decydowania o sobie. To głębokie przekonanie, że mogę wszystko.
Zobaczcie, jak promowała kolekcję.