Zosię Ślotałę na salony wprowadził Borys Szyc podczas ich krótkiego romansu. Choć związek szybko się rozpadł i aktualnie celebrytka oczekuje drugiego dziecka z bratem byłego narzeczonego Dody, Kamilem Haidarem, Ślotała znalazła swoje miejsce w show biznesie. Pracuje jako stylistka, często pojawia się na ściankach i świetnie czuje się w roli eksperta w programach śniadaniowych, przy okazji prezentując swoje oryginalne stylizacje.
W zeszłym roku popularność Zosi postanowiła wykorzystać niszowa marka loft37, zatrudniając ją do kampanii reklamowej butów. Twórcy brandu najwidoczniej byli z niej zadowoleni, bo w tym roku znów zaprosili ją do współpracy. Tym razem Zosia została ambasadorką nowej marki ręcznie szytych i personalizowanych butów ślubnych YES I DO, stworzonej przez loft37. Kolekcję promują zdjęcia, na których Ślotała pozuje w sukniach ślubnych.
Jak wypadła?