Luksusowe marki szukają sposobów na dotarcie do młodszych grup odbiorców. Nowojorskie biżuteryjne imperium Tiffany & Co. postanowiło zatrudnić do kampanii Lady Gagę, licząc na to, że 31-latka odświeży tradycyjny wizerunek marki.
Zobacz też: Rozebrana Lady Gaga na gali Grammy
W sieci ukazały się właśnie zdjęcia promujące kolekcję Tiffany HardWear ze zbuntowaną gwiazdą w roli głównej. Na potrzeby filmu reklamowego i sesji Lady Gaga wystąpiła w zaskakująco prostych, jak na nią, stylizacjach z białą koszulą lub czarnym golfem. Klasyczna fryzura i naturalny makijaż sprawiły, że na pierwszy plan wysunęły się bransoletki, kolczyki i naszyjniki od Tiffany'ego, których ceny sięgają 40 tysięcy złotych.
Zobaczcie Lady Gagę w roli ambasadorki Tiffany'ego. Wypadła przekonująco?