Dziś o wiele łatwiej niż kiedyś jest zdobyć intratny kontrakt reklamowy i zarobić spore pieniądze za kilkunastosekundowe pojawienie się w spocie telewizyjnym. Coraz częściej bowiem twarzami rozmaitych marek zostają nie aktorzy czy piosenkarki, ale "influencerzy", znani z YouTube'a czy Instagrama. Agencje reklamowe tylko na tym korzystają, zapraszając do kampanii młode twarze polskiego świata celebrytów, które są w stanie świetnie sprzedać określony produkt.
W ubiegłym roku w reklamie Fanty u boku znanych youtuberów i Adama Zdrójkowskiego z Rodzinki.pl wystąpiła Angelika Mucha, czyli Littlemooonster96, najpopularniejsza polska fanka Justina Biebera. W 30-sekundowym spocie Angelika siedzi na tronie i marudzi.
Najwidoczniej specjaliści od wizerunku marki uznali, że "królowa Snapchata" nie jest na tyle atrakcyjna dla ich klientów, by nadal być twarzą napoju gazowanego, dlatego do współpracy zaproszono Julię Wieniawę. 19-latka w towarzystwie Zdrójkowskiego, Marcina Dubiela i Stuu gra w reklamie przedstawicielkę "działu marketingu".
Zobaczcie, jak wypadła. Jest lepsza czy tańsza od Littlemooonster96?
.be