Tommy Hilfiger już dawno dołączył do grupy projektantów, którzy stawiają na "modelki z Instagrama". Projektant nie tylko zatrudnia "it girls" i dzieci gwiazd, których największym atutem jest znane nazwisko i liczba fanów na Instagramie, ale postanowił też zrobić z Gigi Hadid "projektantkę". Modelka we współracy z Hilfigerem "zaprojektowała" już dwie kolekcje.
Najnowsza kampania Tommy'ego znów obfituje w nazwiska znane z social mediów. Kolekcję #Tommy Jeans, inspirowaną latami 90. promują między innymi Lucky Blue Smith, Hailey Baldwin i Sofia Richie. Jedną z gwiazd reklamy jest też Anwar Hadid, 17-letni brat Gigi i Belli.
Zobaczcie:
Zobacz także: Kurdej-Szatan na otwarciu centrum handlowego: "Jestem typową babą. Uwielbiam zakupy!"
Zobacz także: Zobacz też:
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.