Choć Sylvester Stallone nigdy specjalnie nie "ukrywał" swoich córek, o Sophii, Sistine i Scarlet zrobiło się głośno w listopadzie, gdy ogłoszono, że to one będą tegorocznymi "miss" Złotych Globów. Nastolatki nie tylko wystąpiły w rolach "pomocnic" Jimmy'ego Fallona, ale również zrobiły furorę na czerwonym dywanie.
Kwestią czasu pozostawało to, kiedy siostry zaczną zarabiać na swoim nazwisku. Idealnie wpasowały się w panujący w świecie mody trend na "dzieci znanych rodziców". Prowadzą konta na Instagramie, pojawiają się w modowych magazynach i lansują na imprezach, co sprawiło, że szybko otrzymały pierwsze propozycje reklamowe. Światło dzienne ujrzała właśnie pierwsza wspólna kampania sióstr Stallone. 20-letnia Sophia, 18-letnia Sistine i 14-letnia Scarlet wystąpiły w sesji dla marki The Daily Edited, promując serię torebek i akcesoriów.
One też będą gwiazdami?