Rynek reklamowy od lat kusi celebrytów, którzy doskonale wiedzą, że da się na nim zarobić nawet wielokrotność ich zwyczajowego wynagrodzenia. Niektórzy, jak Marek Kondrat, dzięki stałej współpracy z dużymi korporacjami, mogli całkowicie zrezygnować w dotychczasowej pracy zarobkowej. Aktor mógł sobie na to pozwolić, bo bank ING od dziesięciu lat płaci mu milion złotych rocznie za kampanie reklamowe. Magazyn Forbes na podobną kwotę wycenia najsłynniejszego polskiego piłkarza Robert Lewandowskiego.
Jak donosi Super Express, do Marka Kondrata, wybitnego aktora z blisko 50-letnim artystycznym dorobkiem, obejmującym 100 filmów oraz Lewandowskiego, najskuteczniejszego napastnika, zdaniem Diego Maradony, na świecie, dołączył właśnie autor utworu Przez twe oczy zielone, Zenon Martyniuk.
Król disco polo sygnuje swoją twarzą i imieniem napój energetyczny. Co więcej - Martyniuk ma także udziały z jego sprzedaży. Za promowanie swojej marki i zyski ze sprzedaży bez problemów osiągnie w tym półroczu milion złotych - informuje tabloid. Jednym z największych zaskoczeń tego roku była Beata Kozidrak. Wokalistka długo się opierała reklamodawcom. Jednak teraz dała się im skusić. Za kampanię jednego z operatów sieci komórkowej zarobiła 500 tys. zł. Samodzielnej reklamy doczekał się też gwiazdor "Rodzinki.pl.". Maciej Musiał. Jako student pierwszego roku szkoły filmowej nie może występować w filmach i serialach, została mu więc tylko reklama. Mając 250 tys. zł za reklamę lodów, może być spokojny przez najbliższe miesiące.
Martyniuk ma teraz także szanse na kolejny hit. Zobacz: Zenek Martyniuk nagra piosenkę dla... dziecka Lewandowskich! "Mam pomysł na słowa"