Michał Wiśniewski, Joanna Brodzik, Marek Kondrat - ich twarze znają wszyscy. Ile są naprawdę warci? Ile mogą wziąć za firmowanie swoją twarzą produktu?
Magazyn Forbes sporządził listę najdroższych polskich gwiazd. Na pierwszym miejscu uplasował się oczywiście Michał Wiśniewski, którego wizerunek specjaliści od reklamy wyceniają na około 750 tysięcy złotych. Nieco niżej plasuje się Joanna Brodzik, warta 550 tysięcy. Tyle samo wart jest Marek Kondrat - aktor i znawca win. Z kolei Paweł Deląg wart jest "zaledwie" 210 tysięcy.
Super Express cytuje te dane, podpowiada też, co mogłyby reklamować gwiazdy. Niestety, największe pieniądze dają kontrakty reklamowe ze znanymi na całym świecie markami - perfumeryjnymi czy biżuteryjnymi, a mało której z wymienionych gwiazd udało się taki kontrakt podpisać. Można więc powiedzieć, że cyfry cyframi ale nie są one nic warte, dopóki duża firma nie zechce faktycznie wyłożyć takich pieniędzy.
Pamiętajmy też, że szanse na sensowne pieniądze ma tylko kilka najbardziej znanych i lubianych osób. Przeważająca liczba polskich gwiazd (zwłaszcza aktorów) zarabia miesięcznie niewiele ponad średnią krajową. Naprawdę! Nam też kiedyś było ciężko w to uwierzyć. Dla nich jedynym sposobem na podratowanie swojej sytuacji finansowej jest konferansjerka, do której jednak nie każdy ma talent.
Do grona tych, którym się udało należy Kasia Cichopek. Aktorka podpisała kontrakt z Creation Lamis - firmą specjalizującą się w perfumach po 20 zł za 100 ml, o nazwach mnie lub bardziej nachalnie kojarzących się z produktami z wyższej półki. Z drugiej strony - jedna z dziewczyn z popularnego niegdyś "serialu" Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym prosiła w sklepie o "perfumy, ale te takie droższe, po 20 zł"...
A Lindsay Lohan i tak jest od was bogatsza: