Prada od lat uchodzi za "dom mody dla intelektualistów". Włoska marka unika współpracy z kontrowersyjnymi postaciami, skupiając się na odkrywaniu nowych modelek i zakładając, że dobre rzeczy sprzedadzą się same.
Zobacz też: Jude Law został twarzą Prady
W tym sezonie projektantka marki, Miuccia Prada, postanowiła zrobić na złość kolegom po fachu i do udziału w kampanii zaprosiła osobę, która nie jest "influencerem", dzieckiem znanych rodziców, ani siostrą Hadid. Ku sporemu zaskoczeniu świata mody, twarzą jesiennej kolekcji marki został... Pedro Almodovar. 67-letni reżyser wystąpił w sesji i spocie reklamowym autorstwa Willy'ego Vanderperre'a. Jego udział w kampanii potwierdza, że dla Prady intelekt i charyzma wciąż mają większe znaczenie niż liczba obserwujących na Instagramie.
Zobaczcie Almodovara w kampanii Prady. Jak wypadł w roli modela?
