W połowie czerwca polskie środowisko medialne zelektryzowała wiadomość, że wkrótce na rynku zadebiutuje polska edycja kultowego Vogue'a. Biblia mody ukazuje się od 1892 roku i dotychczas doczekała się 22 edycji, między innymi w Japonii, Turcji, Ukrainie i Tajlandii. Według pierwszych informacji prawa do tytułu wykupił Sebastian Kulczyk, który miał zaangażować do pracy przy magazynie swoją żonę, z którą jest w separacji oraz modelkę Małgorzatę Belę.
Kulczyk co prawda zaprzeczył tym informacjom, ale wygląda na to, że Katarzyna Jordan-Kulczyk odegra jednak w projekcie bardzo ważną rolę. Okazuje się bowiem, że to ona, a nie jej mąż będzie wydawcą polskiej edycji Vogue'a. Condé Nast International, światowy wydawca magazynu na polskiego wydawcę wybrał firmę Visteria należącą właśnie do Kulczyk.
To niezwykłe wyzwanie tworzyć polską edycję najbardziej prestiżowego miesięcznika o modzie na świecie - mówi Kulczyk. W Polsce dynamicznie rośnie grono świadomych i wymagających czytelników, i dla takich właśnie ma być nasz "Vogue" - w końcu 125 lat tradycji zobowiązuje.
Redaktorem naczelnym polskiego Vogue'a został Filip Niedenthal, który do tej pory był naczelnym polskiego Esquire. Będzie współpracować z nim Małgorzata Bela, która ma odpowiadać za koncepcję i realizację sesji, artykułów i wywiadów zamieszczanych w magazynie oraz za kontakty z branżą modową.