Trwa ładowanie...
Przejdź na
aktualizacja

Arystokratki i "influencerki" reklamują Dolce&Gabbana

35
Podziel się:

W kampanii damskiej kolekcji wystąpiły księżniczka Maria-Olympia i córka Jamiego Foxxa. Jak wyszło?

Arystokratki i "influencerki" reklamują Dolce&Gabbana

Włoski duet Dolce&Gabbana od kilku lat regularnie wzbudza emocje za sprawą kolejnych skandali. Projektanci, który od lat są zadeklarowanymi gejami, najpierw "zasłynęli" kontrowersyjnymi wypowiedziami na temat adopcji dzieci przez pary homoseksualne, czym oburzyli nawet Ewę Kopacz. Ostatnio było o nich z kolei głośno za sprawą wsparcia, jakiego udzielają Melanii Trump i desperackich prób wkupienia się w łaski młodszych pokoleń.

Projektanci najwyraźniej postanowili zignorować kierowane pod ich adresem zarzuty i zamiast tego skupić się na nowej grupie klientów: wpatrzonych w smartfony millennialsach. Dolce i Gabbana słusznie stwierdzili, że cel najłatwiej osiągnąć, angażując do pokazów i kampanii tzw. "influencerów", czyli osoby z jak największą liczbą obserwujących na Instagramie. Po sesji promującej wiosenną kolekcję, w której wystąpili synowie Jude'a Lawa, Pameli Anderson i Cindy Crawford, nadszedł czas na zdjęcia na sezon jesień/zima. Tym razem w kampanii wystąpiła między innymi Corinne Bishop (córka Jamiego Foxxa), księżniczka Maria-Olympia i Lady Amelia Windsor (córka hrabiego St Andrews). Jedną z nielicznych modelek z prawdziwego zdarzenia była Alessandra Garcia Lorido, reprezentująca grupę "plus size".

Zobaczcie arystokratki i "influencerki" w nowej kampanii Dolce&Gabbana. Zachęcają Was do zakupów?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(35)
WYRÓŻNIONE
gość
8 lat temu
dużo kolorów,wzorów, ciekawe i oryginalne, ja bym kupiła...
gość
8 lat temu
W większości są ładnymi dziewczynami, nawet ładniejsze niż modelki ;)
Kasia
8 lat temu
Ciekawa kampania. I wszyscy ludzie piękni :-)
gość
8 lat temu
Sliczne sukienki ,kolorowo ,piekniem,gdyby ceny jeszcze byly dla normalnych ludzi to chetnie kupilabym wszystkoooo....
Gość
8 lat temu
Całkiem fajne fotki
NAJNOWSZE KOMENTARZE (35)
Gość
7 lat temu
Sesja na bazarze🤣
gość
7 lat temu
super ciuchy
gość
8 lat temu
Młodych takich jest mnóstwo na światowych ulicach!!!
gość
8 lat temu
biznesowe podejście. chcą zarobić na swoich ciuchach, to zatrudniają ludzi, którzy zrobią im najlepszą reklamę- czyli zachęcą jak najwięcej osób, do zakupu. co tu jest do potępiania czy w ogóle do oceniania. nie promują pedofilii, zoofilii czy innych dewiacji, to czego się tu czepiać?
gość
8 lat temu
mi sie podoba
gość
8 lat temu
Bardzo dobrze mówią, popieram. Można być gejem, a jednocześnie nie zatracić się w szaleństwie lewackiej ideologii, która w efekcie zniszczy naszą cywilizację? Można
gość
8 lat temu
kto??? influencerki"???
gość
8 lat temu
Top Top Top ,tak ma być niech arystokratki teraz góra a nie brzy dekiel modeli babo-chłopy ,jak potworki wyglądają teraz modelki oczy biła patrzeć !!dolce gabbana super wybrali nareszcie !!!
gość
8 lat temu
te ksiezniczki paskudne jak noc!
gość
8 lat temu
ło matko !!! wieś tańczy i śpiewa, ale polska wieś ubiera się z większym gustem !!!
gość
8 lat temu
Hehe, no jednak jest różnica w zdjęciach w stosunku do profesjonalnych modelek, dopiero to widać jak jakieś nie-modelki zaczną pozować ;)
Gość
8 lat temu
Polki to q**y. Za granica puszczajom sie z ciapatymi, czarnymi, kozojepcami. Im bardziej egzotyczny hooj tym wiekszy prestiz te q**y odczuwajom. Nie potrafiom zrozumiec ze majom opinie qrwiszonow
Gość
8 lat temu
Moze i ladne te ubrania, ale kampania emanuje proznoscia i wedlug mnie bardzo dezorientuje odbiorce
Gość
8 lat temu
Nigdy nie sądziłam, że projektanci będą zatrudniać osoby, które zupełnie się nie nadają do modelingu