Jako kobieta renesansu, Maja Sablewska stara się nieustannie poszerzać swoje horyzonty. 37-latka nie tylko funduje kobietom metamorfozy w telewizji i specjalizuje się w diecie zmieniającej rysy twarzy, ale też "projektuje" buty. W ramach współpracy z marką Carinii osobiście promuje swoje dzieła w kampaniach reklamowych.
W tym sezonie Sablewska postanowiła nie tylko zaprojektować i zaprezentować buty na zdjęciach, ale też stworzyć "nowy wizerunek" marki. Rezultaty jej pracy można podziwiać w nowej kampanii. Jak się okazuje, nowym elementem wspomnianego wizerunku jest sutek Sablewskiej, który zachęca do zakupu butów na aż dwóch ujęciach. Na potrzeby sesji 37-latka pokazywała też gest pokoju, wysiadając z samochodu, i robiła sobie selfie telefonem w etui od Louis Vuitton za 4,5 tysiąca złotych.
Niestety, nam trochę zajęło, zanim rozpoznaliśmy Maję na zdjęciach.
Zobaczcie sutek Sablewskiej w reklamie butów. Zachęca Was do zakupów?