Joanna Horodyńska to prawdziwy fenomen w polskim show biznesie. Stylistka, która od lat kreuje się na modową wyrocznię, zdążyła już trzykrotnie zwyciężyć w naszym plebiscycie na najgorzej ubraną polską gwiazdę. Niechlubne osiągnięcia nie zdają się jednak wpływać na jej samoocenę.
Jak na rasową celebrytkę przystało, Horodyńska jest stałą bywalczynią ścianek. W środę uświetniła swoją obecnością otwarcie sklepu Marc Cain w jednym z warszawskich centów handlowych. 42-latka postawiła z tej okazji na stylizację z metką niemieckiej marki. Do spódniczki z cekinową aplikacją dobrała pomarańczowy golf i kremowe, sztuczne futro za 2 tysiące złotych. Całość uzupełniała cielista torebka i intrygujące, spiczaste buty.
Zobaczcie, jak Horodyńska wystylizowała się na otwarcie sklepu. Ładnie?