Choć celebrytki nie lubią, gdy traktuje się je jak produkt, same - przy odpowiedniej liczbie "followersów" i zapleczu PR-owym - stają się "słupami" marketingowymi do reklamowania różnego rodzaju produktów - od sznurówek do butów po luksusowe jachty. W zależności od statusu, jakim się cieszą, mogą liczyć na darmowe ubrania różnych marek, spore zniżki na luksusowe wakacje czy nawet nieruchomości.
Jako że w mediach społecznościowych da się zareklamować praktycznie wszystko, popularne osoby nie muszą specjalnie się wysilać, by sprzedać wybrany produkt. Wie o tym Ewa Chodakowska, której profil na Instagramie obserwuje grubo ponad milion osób, a na Facebooku - ponad dwa miliony. Korzystając z tak szerokiego grona odbiorców Ewa została… twarzą ekskluzywnych łózek:
Nie mam czasu na sen a tak bardzo chciałabym mieć.. ... ile z Was nuci sobie ten tekst? Wiesz, że przesypiamy 1/3 naszego życia.. przynajmniej powinniśmy.. Po co aż tyle, skoro życie i tak jest krótkie? Nie tylko, żeby odpocząć: wyłącza się ośrodkowy układ nerwowy i odpoczywa, opada poziom kortyzolu (hormonu stresu) i adrenaliny, wzrasta poziom melatoniny (hormon ułatwiającego zasypianie), oddech staje się równomierny, obniża się ciśnienie krwi,mięśnie rozluźniają się(...) - wylicza Ewa.
Do spania marsz! - podpisała post ze zdjęciem, na którym wraz z mężem leżą w wygodnym łóżku.
Za wygodę łóżek, które tak perswazyjnie reklamuje Chodakowska, trzeba słono zapłacić. Ich ceny wahają się od kilkudziesięciu do nawet ponad 190 (!) tysięcy złotych.
Reklama poskutkuje?
**
**
**Chodakowska chwali się nogami w kabaretkach
**