Ewa Chodakowska i Anna Lewandowska są najbardziej popularnymi trenerkami "wszystkich Polek". Obie mają miliony wyznawców i wciąż prześcigają się w "innowacyjnych" rozwiązaniach. Choć na co dzień twierdzą, że "wspierają się, cenią i szanują", na dowód czego w mediach społecznościowych zasypują się komplementami, sytuacje, gdy któraś z nich wkracza na "wrogi" teren, pokazują, że nie do końca prawdą jest, że "nie ma między nimi rywalizacji".
Ewa Chodakowska już dawno w wywiadach przekonywała, że jej produkty są najlepsze. Recenzowała swoją markę w kontekście firmy Lewandowskiej, więc mimochodem pozwoliła sobie na ocenę jej poczynań, które według niej, są oczywiście dużo słabsze.
Od jakiegoś czasu na profilach Chodakowskiej mogliśmy usłyszeć o "sekretnym projekcie”, nad którym w skupieniu pracuje. Oczywiście jak każda "blogerka" Ewa podsycała atmosferę, mówiąc, że "to coś" będzie wspaniałe, cudowne i że bardzo żałuje, że nie może się już podzielić informacjami na ten temat. Jak się okazało, tym razem, Ewa postanowiła się "zainspirować" "gorszą" według niej Lewandowską i również wypuścić linię zdrowych batonów dla sportowców. Opublikowała na Facebooku zdjęcie z wypiętą pupą, na którym opiera się o napis BE RAW! Hasło reklamowe jej nowych batonów to "Feel good with food". Fotografię opatrzyła podpisem, w którym grozi, że to "koniec ze słodyczami":
Dobrze ze mogę pisać, bo gdybym mówiła to z wrażenia chyba bym się jąkała. Tyle czekałam... i już mogę powiedzieć!!! Be Raw już w listopadzie w sieci Rossmann w całej Polsce, w dużych sklepach Carrefour - napisała z entuzjazmem. KONIEC Z NIEZDROWYMI PRZEKĄSKAMI‼ KONIEC Z NIEZDROWYMI SŁODYCZAMI‼ Po całych miesiącach testowania, degustowania i szukania nowych rozwiązań.. mogę oddać w Twoje ręce to co tygryski lubią najbardziej.
Jak się okazuje, nie tylko batony Ewa postanowiła "skopiować". W ofercie "BE RAW" mają się pojawić również "pyszne kuleczki", które najprawdopodobniej mają być odpowiedzią na popularne "kulki mocy" Lewandowskiej.
Znajdziesz w niej pyszne batony i kuleczki, wytwarzane w technologii RAW‼ a także produkty bogate w białko oraz polskie superfoods - reklamuje Ewa.
Post Chodakowskiej nie umknął uwadze Ani. Na reakcje żony najlepszego piłkarza w Polsce fani nie musieli długo czekać. Już po kilku minutach w jej mediach społecznościowych pojawił się post, w którym Lewandowska poinformowała o szykujących się nowościach pod szyldem jej marki, Food by Ann:
Oferta @foodsbyann stale się poszerza. Z myślą o Was wyszukuję nowe, ale sprawdzone i używane przeze mnie produkty... Nie bez przyczyny jako jedne z pierwszych produktów, które wprowadziłam były batony. Od dawna przygotowywałam je sama w domu, ponieważ jako sportowcy potrzebujemy dobrego i zdrowego zastrzyku energii przed planowaną aktywnością - napisala.
Okazuje się, że batony Lewandowskiej i Chodakowskiej niewiele się różnią. Nie tylko skład zdrowych przekąsek jest niemal identyczny, ale i gama smaków wydaje się być bardzo podobna.
Jak myślicie, kiedy przestaną zaprzeczać, że się nie lubią?
**Bojarska-Ferenc krytycznie o trenerach personalnych? "Misja, a nie sklep internetowy"
**