Obecnie show biznes przepełniony jest wszelkiego rodzaju "gwiazdami Instagrama", które próbują zrobić karierę dzięki chwaleniu się luksusowym życiem w sieci. Dobrze zdają sobie z tego sprawę polskie "influencerki", które poza kolorowymi zdjęciami ubrań, butów, dodatków, zagranicznych podróży i drogich samochodów nie są w stanie zaoferować swoim "fanom" nic więcej.
Poza ten schemat próbowała wyjść Magdalena Antosiewicz, lepiej znana jako 39-letnia szafiarka, która szturmem wdarła się na warszawskie ścianki promując swój blog Thirty fashion. "Modelka" z uporem próbuje zaistnieć w show biznesie i do zdjęć stara się pozować z popularniejszymi koleżankami "po fachu". Strategia szafiarki opłaciła się - dziś jej instagramowy profil obserwuje ponad 20 tysięcy internautów.
Po piętach powoli depcze jej nieco starsza "influencerka" w sieci promująca się jako "kochająca życie" Wiktoria E. Co prawda "Vicky" ma jedynie 10 tysięcy fanów, jednak "skromne" grono obserwatorów docenia jej zamiłowanie do luksusu, krzykliwe stylizacje i niewymuszone pozy.
Co łączy Wiktorię i 39-letnią szafiarkę? Niewątpliwie podobny wiek, ale i częste wizyty na solarium, pozowanie w bikini i drogimi samochodami, egzotyczne podróże i uwielbienie dla szampana Moet.
Którą z nich wolelibyście obserwować na Instagramie? Zagłosujcie w sondzie.
[#sonda|id=26|title=Instawars:%2039-letnia%20szafiarka%20czy%20kochaj%C4%85ca%20%C5%BCycie%20polska%20%22influencerka%22?#]