Polska sieciówka Reserved od kilku miesięcy skupia się na międzynarodowej ekspansji. Marka latem wyłożyła grube pieniądze na kampanię z Kate Moss, która zbiegła się z czasie z otwarciem pierwszego flagowego salonu w Londynie. Jak się okazuje, inwestycja w znane nazwisko nie była jednorazowym zagraniem. W bożonarodzeniowej kampanii, która właśnie ujrzała światło dzienne, wystąpili bowiem topowi światowi modele z Iriną Shayk na czele.
Poza żoną Bradleya Coopera, twarzami polskiej sieciówki zostali Jon Kortajarena i Jourdan Dunn, do których dołączyła młodsza koleżanka po fachu, Adwoa Aboah. Śmietanka światowego modelingu stanęła przed obiektywem polskiego fotografa, Maćka Kobielskiego, prezentując świąteczne nowości Reserved. Minimalistyczna scenografia, która ograniczyła się do czerwonej kanapy, sprawiła, że na pierwszy plan wysunęły się kolory dominujące w kolekcji.
Zobaczcie Shayk, Kortajarenę i Dunn w kampanii polskiej marki. Robią wrażenie?
**Bijoch i Piróg w tym samym męskim płaszczu. Kto wygląda lepiej?
**