Trudno nie zauważyć, że polskie celebrytki w swoich modnych stylizacjach ostatnio coraz chętniej stawiają na polskie marki. Na ściankach królują suknie od polskich projektantów, a wśród ulubionych dodatków gwiazd pojawiają się projekty z metkami rodzimych marek. Rynek zawojowała między innymi biżuteria od ZoZo Design, którą w poprzednich sezonach reklamowała Natalia Siwiec, a niedawno docenił brytyjski Vogue. W chokerach, a ostatnio również medalikach tej marki regularnie pokazują się Ewa Chodakowska, Hanna Lis i Jessica Mercedes.
Do grona ambasadorek marki, która ostatnio otworzyła swój butik na Mokotowskiej (Przypomnijmy: Wystylizowane celebrytki na otwarciu sklepu z biżuterią: Siwiec, Lis, Ślotała, Urbańska, Hyży... (ZDJĘCIA))
* dołączyły właśnie *Karolina Gilon i Zosia Ślotała. Z tej okazji wzięły udział w sesji zdjęciowej promującej nową, zimową kolekcję opartą na geometrycznych wzorach i pierwszą kolekcję dla dzieci, które pozowały z Zosią na tle choinki.
Zobaczcie zdjęcia nowej kampanii z udziałem Gilon i Ślotały. Która wypadła lepiej?