Od czasu swojego debiutu w roli projektantki Victoria Beckham funkcjonuje jako żywa reklama własnej działalności. Była Posh Spice praktycznie nigdy nie pokazuje się w rzeczach, których sama nie zaprojektowała, co wymiernie przekłada się na wyniki finansowe jej kolekcji. Jak wskazuje Business Insider, jej firma tylko w zeszłym roku wygenerowała przychody rzędu 36 milionów funtów, czyli około 170 milionów złotych. Co ciekawe, Beckhamowie utrzymują, że wiodą "proste życie".
43-latka w czwartek wzięła udział w "spontanicznej", ulicznej sesji pod swoim nowojorskim biurem. Wychodząc z pracy, zaprezentowała się oczywiście w ubraniach swojego autorstwa. Do szarych spodni i burgundowego golfu dobrała beżową marynarkę za 8 tysięcy złotych i kozaki za kolejne 7 tysięcy. Całość uzupełniała dopasowana kolorystycznie torebka, która również pochodzi z kolekcji Beckham i kosztuje około 7 tysięcy złotych.
Zobaczcie, jak skromna Beckham reklamuje swoje luksusowe dzieła. Skusilibyście się?