Ashley Graham prowadzi swoją karierę w sposób, którego nie powstydziłaby się Kris Jenner. "Najsłynniejsza modelka XXL" błyskawicznie zaczęła odcinać kupony od popularności, umacniając jednocześnie swoją pozycję w mediach społecznościowych. 30-latka projektuje bieliznę i udziela się w roli "osobowości telewizyjnej", a na Instagramie śledzi ją już ponad 6 milionów fanów. Teraz do listy swoich "projektów pobocznych" może dopisać również "autorską" kolekcję dla włoskiej marki Marina Rinaldi, którą promowała już w kilku sesjach do europejskich magazynów.
W czwartek w Nowym Jorku odbyła się amerykańska premiera mocno promowanej kolekcji Graham. Modelka postarała się, by na wydarzeniu być w centrum uwagi i postawiła na stylizację z szerokimi spodniami i za małą, dżinsową bluzeczką z głębokim dekoltem. Całość została oczywiście przez nią "zaprojektowana" w ramach współpracy z włoską marką. 30-latka robiła, co mogła, by zachęcić do zakupu jej "autorskiej" odzieży: pozowała na tle wieszaków i posyłała fotografom buziaczki.
Zobaczcie, jak Graham promuje swoją kolekcję. Zachęca do zakupów?