Edyta Górniak rok temu podpisała kontrakt reklamowy z producentem lakierów do paznokci Chiodo. Dołączyła w ten sposób do ekskluzywnego grona ambasadorek lakierów, do którego należą też Margaret oraz Natalia Siwiec.
Żadna z nich nie wynegocjowała jednak tak korzystnego kontraktu jak Edyta.
Siwiec na współpracy z Indigo Nails zarobiła 200 tysięcy złotych. Margaret za kampanię reklamową Semilac dostała 150 tysięcy.
Górniak zaś zarabia 800 tysięcy złotych rocznie. W zamian za to, jak chwali się marka, osobiście "zaprojektowała" autorską kolekcję lakierów hybrydowych.
Jak donosi Fakt, firma jest tak zadowolona z dotychczasowej współpracy z Edytą, że postanowiła przedłużyć z nią umowę na kolejny rok.
Producenci są bardzo zadowoleni, bo dzięki zaangażowaniu Edyty w zeszłoroczną kampanię, sprzedaż ich produktów znacząco wzrosła. Według zleconych przez nich badań, marka jest w trójce najbardziej rozpoznawalnych firm w swojej dziedzinie w Polsce - ujawnia informator tabloidu. Edyta zgodziła się udostępnić wizerunek na plakatach reklamowych. Będzie też ambasadorką marki na marcowych targach kosmetycznych.