Dom mody Chanel od lat uchodzi za synonim luksusu, co nie uchroniło go przed dostosowaniem się do zmian w branży. Dyrektor kreatywny marki, Karl Lagerfeld, w ramach pogoni za młodszymi klientkami od kilku sezonów na "muzy" i "ambasadorki" wybiera idolki nastolatek. Dzięki temu w zeszłym roku do zakupu ubrań za kilkadziesiąt tysięcy złotych namawiały Cara Delevingne i 18-letnia Lily-Rose Depp.
Wygląda na to, że od zeszłego sezonu sympatie Lagerfelda uległy zmianie, bo w wiosennej kampanii Chanel próźno szukać Delevingne i Depp. Nowymi twarzami marki zostały bardziej aktualne "influencerki": 16-letnia Kaia Gerber i Adwoa Aboah, która zaledwie w zeszłym tygodniu imprezowała bez stanika. Na czarno-białych zdjęciach córka Cindy Crawford zachęca do zakupu torebek, a jej starsza o dziewięć lat koleżanka pozuje w okularach i turbanach.
Zobaczcie Gerber i Aboah w roli ambasadorek Chanel. Wypadły lepiej niż Delevingne i młoda Depp?