Gdy w 2012 roku Kate Upton trafiła na okładkę Sports Illustrated, Amerykanka została obwieszczona pionierką nowego trendu na modelki o "normalnych" kształtach. W kolejnych latach spełniała się jako "symbol seksu" i muza projektantów, pięciokrotnie pozując dla Vogue'a. Niestety, wygląda na to, że ostatnio ustąpiła miejsca modelkom o jeszcze dorodniejszych kształtach, o czym świadczy kariera Ashley Graham.
Zobacz też: Kate Upton dołączyła do akcji #metoo. Oskarża właściciela marki GUESS o molestowanie seksualne!
25-latka, która w zeszłym roku skupiała się na karierze aktorskiej, w tym sezonie powraca w roli "ambasadorki" kostiumów kąpielowych Yamamay. Nowa kampania włoskiej marki została zrealizowana na plaży i przywodzi na myśl dokonania Upton znane z rozkładówek Sports Illustrated. Pozostając w swojej strefie komfortu, modelka dumnie prezentowała kostiumy i odzież plażową, które rzekomo mają za zadanie "modelować sylwetkę".
Zobaczcie Upton w plażowej sesji. Prezentuje się lepiej niż modelki XXL?