Gigi Hadid jest pionierką nowego "gatunku" modelek, u których liczba obserwujących na Instagramie liczy się równie mocno, co warunki fizyczne. Jej potencjał jako jeden z pierwszych dostrzegł Tommy Hilfiger, który zatrudnił ją nie tylko w roli modelki, ale też "projektantki". Pierwsze rezultaty współpracy trafiły do sklepów w 2016 roku i najwyraźniej okazały się sukcesem, bo ostatnio światło dzienne ujrzała czwarta kolekcja pod szyldem TommyXGigi.
Zobacz też: Gigi Hadid znów "projektuje" dla Hilfigera
Modelka w czwartek promowała swoje nowe "dzieła" w nowojorskim domu towarowym Macy's. Jak można było się spodziewać, pochwaliła się stylizacją własnego "projektu", która sugeruje, że tym razem jej "inspiracją" były wyścigi samochodowe. Na kostium kąpielowy w szachownicę narzuciła obszerną bomberkę za 1400 złotych, całość uzupełniając spodniami rajdowymi i czarnymi botkami na obcasie. Wzrok przykuwała fryzura w postaci niedbałego półupięcia i makijaż z niebieską kreską na powiece.
Zobaczcie próbkę nowej kolekcji Hadid dla Hilfigera. Zachęca do zakupów?