Po 18 latach kariery na wybiegach Anja Rubik postanowiła znaleźć sobie "wyższy cel". Supermodelka ostatecznie skupiła się na edukacji seksualnej rodaków jako pomysłodawczyni związanej z nią kampanii #SEXEDPL. Inicjatywa zaprowadziła ją na okładki magazynów i kanapy telewizji śniadaniowych, stawiając 34-latkę w pozycji światowego, obytego i wyzwolonego autorytetu.
Rubik, która w ramach #SEXEDPL pracuje obecnie nad podręcznikiem "poszerzającym świadomość seksualną młodych ludzi", w niedzielę zawitała do Krakowa w związku z odbywającym się tam festiwalem Netia Off Camera. Modelka w wydarzeniu udział wzięła jako ekspertka od cielesności i jedna z inicjatorek tematycznego przeglądu filmowego. Do zdjęć pozowała w typowej dla siebie, rockowej stylizacji z metką Saint Laurent. Uwagę zwracały oliwkowe szorty za 7 tysięcy złotych, skórzana ramoneska za 13 tysięcy i kozaki za kolejne 5 tysięcy.
Zobaczcie, jak Rubik promowała #SEXEDPL w Krakowie. Ładnie wyglądała?