Choć Kylie Jenner odnosi ogromne sukcesy w roli "producentki kosmetyków", jej przedsiębiorcza matka próbuje dodatkowo nakręcić sprzedaż, angażując do przedsięwzięcia pozostałe córki. W rezultacie powstały "autorskie", limitowane linie produktów do makijażu "polecane" przez Kim i Khloe, które, zgodnie z przewidywaniami, rozeszły się na pniu. Teraz nadszedł czas, by rozpoznawalność w ten sposób spieniężyła również najstarsza Kourtney.
Zobacz też: Rajskie wakacje Kim i Kourtney (ZDJĘCIA)
Rezultaty "współpracy" Kourtney i Kylie do sprzedaży trafiły 24 kwietnia. Choć znane siostry swoje produkty promują głównie w mediach społecznościowych, "autorka" limitowanej linii postanowiła dodatkowo pochwalić się "projektem" na stronie V Magazine. Sesja, w której Kourtney dumnie prezentuje makijaże wykonane polecanymi przez nią produktami, została zrealizowana przez Grega Swalesa i przedstawia 39-latkę w roli "disco diwy". Choć w jej stylizacjach wypatrzyć można między innymi kombinezon od Muglera, wzrok najbardziej przykuwają połyskujące powieki i wydęte usta Kardashianki.
Zobaczcie, jak Kourtney zachęca do zakupu jej kosmetyków. Seksowna?